Кампания Fibank

Правила на промоционална кампания на Fibank и РЕНТАСКУТ ООД

1. ПРОМОЦИОНАЛНА КАМПАНИЯ 1.1. Промоционалната кампания („Кампанията“) се организира и провежда от Първа инвестиционна банка АД, ЕИК: 831094393, със седалище и адрес на управление: град София, район „Младост“, бул. „Цариградско шосе“ №111П (наричано от тук нататък „Fibank“, „Организатор“ или „Банката“), съвместно с РЕНТАСКУТ ООД, ЕИК: 204078728, със седалище и адрес на управление: град София, район „Изгрев“, ул. „Николай Хайтов“ №2, вх.А, ет.4, ап. А6 (наричано от тук нататък „Търговец“).
1.2. Кампанията се провежда съгласно условията на настоящите Правила (наричани оттук нататък „Правила“).
2. ДЕФИНИЦИИ 2.1. КАРТА – валидна дебитна и/или кредитна карта, издадена от Първа инвестиционна банка АД. 2.2. КАРТОДЪРЖАТЕЛ – физическо лице, на чието име е издадена карта от Fibank. 2.3. УЧАСТНИК – картодържател, който притежава дебитна и/или кредитна карта, издадена от Fibank и извършва плащане с нея в мобилното приложение “Sheareascoot” в срока на Кампанията по т.4. 2.4. ТЪРГОВЕЦ – доставчик, който предоставя отстъпка при плащане в мобилното приложение “Sheareascoot” в рамките на Кампанията.
3. ПРАВИЛА НА ПРОМОЦИОНАЛНАТА КАМПАНИЯ 3.1. Правилата са изготвени съгласно изискванията на българското законодателство и са публикувани на интернет страницата на Fibank: https://www.fibank.bg, където са достъпни през целия период на Кампанията. 3.2. Всеки Участник трябва да се запознае с Правилата. Правилата уреждат реда на провеждане на Кампанията и участниците са длъжни да ги спазват. Организаторът си запазва правото да допълва или променя настоящите Правила, като промените се оповестяват предварително на страницата, на която са публикувани. 3.3. За неуредените в тези Правила въпроси се прилага приложимото българско законодателство.
4. СРОК НА ПРОВЕЖДАНЕ НА КАМПАНИЯТА 4.1. Кампанията се провежда от 00:00 часа на 17.09.2024 г. до 23:59 часа на 31.10.2024 г.
5. ПРАВО НА УЧАСТИЕ 5.1. Право на участие в Кампанията има всеки участник, който в рамките на срока на Кампанията е извършил плащане с дебитна и/или кредитна карта, издадена от Fibank, в мобилното приложение “Sheareascoot” в съответствие с изискванията и условията на Банката и Търговеца, съгласно настоящите Правила. 5.2. В Промоционалната кампания могат да участват лицата по т.2.3.
6. МЕХАНИЗЪМ НА ПРОМОЦИОНАЛНАТА КАМПАНИЯ 6.1. Всеки участник, изпълнил условията по т.5, участва в Кампанията и автоматично получава отстъпка от цената на ползвана услуга в мобилното приложение “Sheareascoot” в срока на Кампанията.
7. МЕХАНИЗЪМ НА КАМПАНИЯТА 7.1. В срока на Кампанията се предоставя отстъпка от 50% от цената за минута наем на услуги в мобилното приложение Sheareascoot. Отстъпката е валидна за всички клиенти на Търговеца, извършили плащане с дебитни и/или кредитни карти на Fibank в приложението “Sheareascoot”. Цената за минута наем след отстъпката ще бъде 0.195 лв. (от 0.39 лв. на 0.195 лв. на минута) след първоначалната такса.
8. ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ПРОМОЦИОНАЛНАТА КАМПАНИЯ 8.1. Fibank има неотменимо право да прекрати Промоционалната кампания по всяко време, без значение от причината. В тези случаи на участниците не се дължи компенсация.
9. ОТГОВОРНОСТ 9.1. Fibank не отговаря и не може да бъде привлечена като страна по съдебни дела, свързани с невъзможност за ползване, получаване на наградата, невъзможност за участие в кампанията, поради независещи от нея причини. 9.2. Fibank не носи отговорност за технически проблеми, свързани с участие в Кампанията, в случай че не са по вина на Банката, както и не отговаря за действия на трети лица, доставчици на услуги, търговците, за чиито услуги са предоставени отстъпки и др.
10. ЛИЧНИ ДАННИ 10.1. Fibank е администратор на лични данни, който обработва личните данни в съответствие с Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27.04.2016 г. („Общ регламент относно защита на данните“). Подробна информация за целите и правното основание за обработването на личните данни; категориите получатели на лични данни; срока, за който ще се съхраняват личните данни; правата на субектите на данни във връзка с обработването на техните лични данни от страна на Банката, както и информация за начина, по който те могат да бъдат упражнени; данни за контакт с длъжностното лице по защита на данните и всяка друга информация, която Общият регламент относно защита на данните изисква да бъде предоставена на субектите, се съдържа на интернет страницата на Fibank www.fibank.bg, както и на хартиен носител във всеки офис на Fibank.
11. СПОРОВЕ 11.1. Всички спорове, възникнали между Банката и Участниците в Промоционалната кампания, ще бъдат уреждани по взаимно съгласие. В случай че това не е възможно, страните имат право да отнесат спора пред компетентния български съд в град София по законите на Република България. 11.2. Настоящите Правила са обвързващи по отношение на всички участници в Промоционалната кампания и решенията на Организатора са окончателни по отношение на всички въпроси, свързани с Промоционалната кампания.